Wednesday 12 December 2012

12/12/12

Assalamualaikum.

ade apa ek dengan harini??semua orang sibuk mengagung-agungkan tarikh tu. Tak penting kot, tapi memang sedap pun tarikh tu kannn. Ada apa dengan hari ni?? cetekaa??seriously, memang tak ada apa-apa pun tarikh ni dengan hidup aku . hahaha *gelak jahat.

diari 12/12/12 aku:

6.30 : bangun solat subuh. (lambat weiii)
7.00 : sambung tido (jangan ikut kayyy)
8.00 : bangun tido, tengok tak ada apa nak buat, tido balik (nak makan siku mak korang, sila buat! hewhew)
9.00 : setelah dibebel oleh bunda ter'sinta' . kayy fine, anakmu bangun neh!
9.15 : basuh baju , cadar, towel. *nak balik asrama dahhhhh. huwaaaa!!
10.00 : bukak lappy,  tengok pesbak@pesbuk. 8 noification je?? malas layan.
10.30 : bukak portal itu, ini bagai nak tolong membe daftar itu ini. Dia tak ada kredit phone, wa tepon dia.   tak apa hari ini wa pemurahhh. hauhauhau *sila lempang.
11.15 : settle da semua kerja ,printing bagai smua . then, menghabiskan kredit phone dengan mesej dak yuyu ashari. kawan wa paling sempoi. layan joyah dia campur joyah aku. joyah kuasa dua la. hewhew!
11.30 : packing baju , sambil bukak lagu kat phone kuat-kuat. bateri habis, diam jap. *mengong!
12.00 : tengok arnab, bagi makan .Ooo, cik nab , cik bit sihat harini dan semakin gemok!! makan tido je kerja. *macam tuan dia.
1.00 : masih lagi menjadi kaunter pertanyaan kawan-kawan aku yang nak daftar bagai. tak apa hari ni i baik uuuuu!
2.00 : stop mesej ngan yuyu ashari. lecture masuk kelas lettew!
2.30 : zohor jap! kacau adik tengok upin ipin. padan muka, buffering!! *bhahahaha.
3.00 : packing baju tak siap lagi, sibuk update blog. sukati la blog i . hewhewhew

tu je la diari aku setakat sampai pukul 3.00 harini. ekceli, aku bosan ni. malas menghadap baju-baju. dalam erti kata lain malas nak balik asrama .aku malas nak cakap, aku tau family aku mesti rindu mulut joyah aku nanti. *harap lempang saya!.


lot's of smile: abawiyah ishak

No comments:

Post a Comment

thanks for your comment