Sunday 26 February 2012

miss your smile !

   Dari kecik aku tak pernah ada mak angkat. umur 17 tahun baru rasa ada mak angkat. aku duduk rumah ummi dekat setahun jugak. bertuahnya aku bila anak ummi angkat aku tu semua lelaki gak. wawawawa~ hidup aku sentiasa dikerumuni lelaki. jangan jeolous! hehehe. ~padahal anak ummi tu semua kecik-kecik~. rindu sangat dengan keletah mereka. orang kata jauh di mata dekat di hati. naseb baik ada gambar diaorang. korang tengok gambar je lah. ;-)
aminul aizat. anak ummi yang paling ensem. bakkan je kecik lagi. hekhek~

   
aminul aiman. smartest!. tak larat nak layan mulut dia ni. hehe


aminul alif  @ abang alif. ~ first son. hobby: makan. ~ngee~
   gambar ni semua ambik malam last aku duduk rumah diaorang. ~touching~. gambar ummi tak ada sebab masa tu bateri camera habes! sedih-sedih.~ ~ ini pula gambar makluk yang sentiasa aku basuh najisnya di waktu pagi. sebab aku orang pertama bangun untuk ke sekolah dan aku orang pertama masuk toilet. nak tak nak basuh jugak. ye dop?
cik turner super gemok n cute !
    dulu aku tak suka n takut pada kucing . lepas duduk rumah ummi baru la rasa okeyyy sikit dengan kucing.
sangat comel tau cik turner ni. kalau kita tengah duduk tengok tv dia jalan dekat pastu dia jatuhkan badan dia. comel sangat! kalau dia lapar, bila nampak kitaorang dia akan ikut dengan harapan supaya kita cepat  isi friskies kat dia punya bekas makanan. 
nak friskies!! miaowwww!!

tengah tengok lipas.

me with cik turner !
   alolo, sangat rindu la nak dengar kamu mengiau. nak dengar adik-adik panggil kak wawa ajak makan. rindu nak ajar diaorang mengaji. Nak ajar bahasa arab dekat diaorang bila diorang tak paham. ~even i dah lupa bahasa arab~. aku sangat berterima kasih sebab dia orang boleh accept aku dalam hidup diaorang semua even awak semua dapat kakak angkat yang dah tua. ~tak adalah tua sangat kan?~ wink wink~. ummi @ cik elly , cik amin , abang alif . abang aizat , adik aiman .jangan lupa kak wawa yep! angpa semua belajaq rajin-rajin. anyeong! (aiman ngan aizat suka sebut perkataan ni bila diaorang sebut bunyinya enyong~hahaha~).



p/s : aku tak suka kat kucing sebab aku takut dia cekau and tak suka bila dia meleset-leset. tapi bila membe2 aku cakap  yang orang tua-tua cakap ,orang tak suka kucing ni anak ramai. aku terus terpikir yang nenek aku memang tak suka kucing, anak dia ada 15... erk??? betul ke???korang rasa??







3 comments:

thanks for your comment